WTF?
     
Засідання колегії Броварської районної державної адміністрації

25 липня 2019 року голова Броварської районної державної адміністрації М. Клименко провів засідання колегії Броварської районної державної  адміністрації.

В засіданні взяли участь: виконуючий обов’язки керівника апарату О. Мордач, члени президії, начальники служб, управлінь, відділів, завідуючі секторів райдержадміністрації, керівники служб, які забезпечують життєдіяльність району, голови сільських, селищних рад та представники об’єднаних територіальних громад, голови профспілок району, представники засобів масової інформації.

 

Засідання колегії М. Клименко розпочав з представлення керівника Броварської місцевої прокуратури Київської області  Михайла Орестовича Римаря, головного спеціаліста з питань мобілізайціної роботи Броварської районної державної адміністрації Олександра Сергійовича Кублія та провідного інспектора юридичного відділу апарату Броварської райдержадміністрації Олександра Олександровича Чернявського.

  

 Згідно порядку денного розглянуто наступні питання:

   1. Про стан виконання районного бюджету за І півріччя 2019 року.
За 1 півріччя 2019 року фактично надійшло доходів без урахування трансфертів до зведеного бюджету району в сумі 177 632,8 тис. грн. або 117,7 % до затвердженого плану, перевиконання становить 26 674,2 тис.грн. Зростання до минулого року склало 33,6 %, або 27 757,7 тис. грн. 

Податку з доходів фізичних осіб за звітний період надійшло 109 553,3 тис. грн., що становить 109,1 % до плану, фактично до надходжень відповідного періоду минулого року показники збільшились на 27 698,4 тис. грн. або на 33,8 %. Найбільшими платниками податку з доходів фізичних осіб в районі є:

Назва платника податку Сплачено ПДФО за 1 півріччя 2019 року (100%)
ТОВ"АСКАНIЯ-ФЛОРА" 4 537 797,45
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНС ЛОГІСТИК" 5 815 807,03
ТОВ "УСПОТ ЛТД" 5 976 512,62
РАЙВО 7 680 163,76
ПАТ "КОМБIНАТ"ТЕПЛИЧНИЙ" 10 322 679,66
ТОВ ОРІМІ Україна 15 793 520,96
ТОВ "ЛОГIСТИК ЮНIОН" 18 665 457,03
ТОВ "СІЛЬПО-ФУД" 40 809 047,75

Плати за землю надійшло 21 566,1 тис. грн., більше плану на 22,6 % або 3978,9 тис. грн., відносно І півріччя 2018 року надходження збільшились на 3326,6 тис.грн. або на 18,2 %. 
Найбільшими платниками податку на землю є :

Назва підприємства Сплачено податку за 1 півріччя 2019 року
ТОВ "ТЕХЕНЕРГОТРЕЙД" 508 851
ТОВ "ПРОДПАК ЛТД" 564 300
ТОВ "IНТЕРЕУРОПА-УКРАЇНА" 740 750
ПР"Корпорація розвитку Київської області 1 012 385
ДТГО "ПIВДЕННО-ЗАХIДНА ЗАЛIЗНИЦЯ" 2 648 997


Станом на 1 липня 2019 року надійшло акцизного податку 16 985,6 тис. грн., що більше плану на відповідний період на 3 211,9 тис. грн. Надходження збільшились в порівняні з І півріччям 2018 року на 2 422,1 тис. грн. 
Єдиного податку надійшло за І півріччя 2019 року 19 557,4 тис. грн., що більше на 12,4 % від плану або 2 151,5 тис. грн. Якщо порівнювати з минулим роком, то надходження збільшились на 3 928,2 тис.грн. або на 25,1 %. 
За І півріччя 2019 року не виконаний план надходжень до бюджету Плосківською сільською радою.

По спеціальному фонду до зведеного бюджету Броварського району надійшло 34574,3 тис.грн., з них власних надходжень 4784,6 тис.грн., офіційних трансфертів 16930,0 тис.грн., екологічного податку 311,5 тис.грн., надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту 5457,6 тис.грн., надходження коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва 105,9 тис.грн., коштів від продажу земельних ділянок – 6976,1 тис.грн., інших надходжень – 8,6 тис.грн. 
Видатки зведеного бюджету району за І півріччя 2019 року складають 483143,4 тис. грн. та зменшились на 3,5 % відносно минулого року ( 500568,9 тис.грн різниця становить – 17425,5 тис. грн.), в т.ч. по загальному фонду 426556,0 тис.грн. та по спеціальному 56587,4 тис.грн. 
 

Аналіз видатків загального фонду зведеного бюджету Броварського району за 1 півріччя 2019 року

Видатки загального фонду зведеного бюджету району за 1 півріччя 2019 року зменшились в порівняні з аналогічним періодом минулого року на 30096,8 тис.грн або 6,6 %. 
Зменшення видатків пояснюється погашенням заборгованості по соціальним виплатам в 1 кварталі 2018 року та відсутністю фінансування КНП БРР «Броварський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» з державного бюджету – медичної субвенції. 
Захищені видатки за 1 півріччя 2019 року становлять 366676,6 тис.грн або 86,0 % від загального обсягу видатків загального фонду. 
По спеціальному фонду зведеного бюджету Броварського району проведено видатків на суму 56587,4 тис.грн. 

2. Про стан виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених актами законодавства, дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями та дорученнями голів Київської облдержадміністрації та Броварської райдержадміністрації та підсумки роботи зі зверненнями громадян у Броварській райдержадміністрації за І півріччя 2019 року.

Протягом першого півріччя 2019 року в електронній системі «Аскод» всього зареєстровано 2725 документів, з яких 1730 вхідної документації та 995 вихідної документації. Зокрема, на виконанні у Броварській райдержадміністрації перебувало 419 документів з контрольними термінами виконання, з яких 85 – розпорядження голови Київської облдержадміністрації, 37 – доручення ( у тому числі протокольні). Документи виконано, відповідно до вказаних у них термінів. 
Працівниками відділу з питань контролю, документального забезпечення та звернень громадян апарату Броварської райдержадміністрації здійснюється підготовка щотижневих нагадувань виконавцям про наближення контрольних термінів виконання завдань, усних попереджень виконавців про закінчення строків виконання документів. Звітування про стан виконавської дисципліни у райдержадміністрації проводиться щопівріччя на колегіях у голови райдержадміністрації. 
З метою недопущення порушення термінів виконання доручень голови Київської облдержадміністрації у Броварській райдержадміністрації посилено контроль за своєчасним і безумовним виконанням актів законодавства, доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, доручень та розпоряджень голови Київської обласної державної адміністрації. 
Загалом, стан виконавської дисципліни у Броварській райдержадміністрації набув тенденції до покращення, про що свідчать дані моніторингу стану виконання розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації, які здійснюється відділом контролю Київської обласної державної адміністрації. 
Так, протягом 2018 року середнє значення стану виконання у Броварській райдержадміністрації розпоряджень і доручень голови Київської обласної державної адміністрації зросло від 63,28% у І кварталі 2018 року до 90,72 % у ІV кварталі 2018 року. 
Протягом 2019 року середнє значення стану виконання у Броварській райдержадміністрації розпоряджень і доручень голови Київської обласної державної адміністрації у Броварській районній державній адміністрації становить 97,46% - I півріччя 2019 р., 99,6%- станом на 19.07.2019 р. 
Важливою складовою роботи відділу є звернення громадян. 
Особистий прийом громадян головою адміністрації проводиться щосереди в обладнаній для цього кімнаті за попереднім записом. Громадяни мають можливість записатися на прийом в зручний для себе час, як особисто, так і по контактному телефону. Заступники голови адміністрації проводять особистий прийом згідно графіка у своїх кабінетах. У вихідні дні (суботу) громадян приймають заступники голови адміністрації згідно графіка, який складається щомісячно. 
 За І півріччя 2019 року головою адміністрації проведено 25 особистих прийомів громадян в райдержадміністрації та особисті виїзні прийоми в селищі Калинівка, селах Зазим’є, Русанів, Світильня, Плоске, Погреби, Рожни, Требухів, Богданівка та Красилівка. 
Розпорядженням голови адміністрації затверджено графік проведення днів контролю та перевірок роботи зі зверненнями громадян в управліннях, відділах адміністрації, селищних та сільських радах. Згідно графіка проведено 9 перевірок додержання законодавства щодо роботи зі зверненнями громадян, а саме: в управлінні соціального захисту населення, відділі житлово-комунального господарства, службі у справах дітей та сім’ї райдержадміністрації, Калинівській селищній, Рожнівській, Княжицькій, Пухівській, Требухівській та Русанівській сільських радах. 
Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 при райдержадміністрації діє постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, до складу якої включено представників райдержадміністрації, районної ради та правоохоронних органів. Протягом поточного року проведено 6 засідань комісії, на яких були розглянуті звернення громадян. 
За І півріччя 2019 року до райдержадміністрації надійшло 690 звернень громадян, що на 143 звернень менше проти аналогічного періоду минулого року. Зокрема: 

  • 273 письмових звернень, з них контрольних (з органів влади вищого рівня та засобів масової інформації) – 36; 
  • 49 звернень прийнято на особистому прийомі голови адміністрації (за І півріччя 2018 року цей показник складав 15 звернень), збільшення становить 34 звернення; 
  • 4 звернення (прямий телефонний зв’язок) надійшло на телефонну «гарячу лінію» райдержадміністрації (за І півріччя 2018 року цей показник складав 6 звернень) зменшення становить 2 звернення; 
  • 23 звернення надійшло через Інтернет-приймальню звернень громадян райдержадміністрації (за І півріччя 2018 року цей показник складав 8 звернень), збільшення становить 15 звернень; 
  • 341 звернення надійшло через державну установу «Урядовий контактний центр» (за І півріччя 2018 року на урядову гарячу лінію надійшло 162 звернення громадян), збільшення становить 179 звернень. 

У зверненнях громадян, що надійшли за звітний період на адресу Секретаріату Президента України, Апарату Верховної Ради України, Секретаріату Кабінету Міністрів України, Київської облдержадміністрації, інших органів влади вищого рівня було порушено 36 питань різної тематики, що на 5 питань менше у порівнянні з минулорічним показником. 
За видами звернень, визначених Законом України «Про звернення громадян», домінують заяви (клопотання) щодо вирішення різних питань – 670, які складають 97,1% від загальної кількості звернень. Скарг отримано 19, що становить 2,8%, пропозицій (зауважень) – 1, що становить 0,1%. 
За характером питань, порушених громадянами у своїх зверненнях, питання соціального захисту населення були темою у 231 зверненні, що складає 33,5% від усіх звернень, які надійшли до райдержадміністрації. 
Це питання надання матеріальної допомоги, одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка», перевірка правильності нарахування пенсії, призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю, надання житлової субсидій на комунальні послуги, призначення та виплата усіх видів державних соціальних допомог, допомога переміщеним особам, особам з інвалідністю, учасникам війни та сім’ям учасників АТО, надання статусу «член сім’ї загиблого», надання висновку для призначення опікуна над недієздатними громадянами, питання безкоштовного перевезення пільгових категорій громадян та інші. 
За звітний період по програмі «Турбота» розглянуто 112 звернень громадян. Надано одноразову матеріальну допомогу 101 громадянину на суму 601770,00 грн. Відмовлено в наданні матеріальної допомоги 11 громадянам. 

  • Питання комунального господарства були темою 108 звернень (15,7%). 
  • Питання аграрної політики і земельних відносин були темою 104 звернень, що складає 15,1% від усіх звернень, які надійшли до райдержадміністрації. 
  • Перш за все це питання спірного землекористування в сільській місцевості, внесення змін до сертифікату, затвердження технічної документації із землеустрою та передачу у власність земельних ділянок для ведення товарного сільськогосподарського виробництва. 
  • Питання діяльності органів місцевого самоврядування порушувалось у 85 зверненнях (12,3%). 
  • Питання діяльності місцевих рад були темою у зверненнях жителів сіл Требухів, Княжичі та Погреби. 
  • Питання охорони здоров’я порушувалось у 37 зверненнях (5,4%). 
  • Питання житлової політики порушувалися у 23 зверненнях, що складає 3,3% від загальної кількості порушених питань. 
  • Питання транспорту та зв’язку порушувалися у 17 зверненнях, що складає 2,5% від усіх звернень, які надійшли до райдержадміністрації. 
  • Питання сім'ї, дітей, молоді надійшло 16 звернень, що складає 2,3% від усіх звернень, які надійшли до райдержадміністрації. 

Протягом звітного періоду на адресу райдержадміністрації надійшло 13 колективних звернень, повторних звернень не надходило. 
Колективні звернення надходили від жителів селища Велика Димерка, сіл Требухів та Літки. 
Щомісячно проводиться «Прямий телефонний зв’язок» керівників райдержадміністрації, структурних підрозділів з населенням району, про що завчасно повідомляється в місцевих засобах масової інформації. За звітний період проведено 6 прямих телефонних зв’язків, в яких взяли участь голова райдержадміністрації Клименко М.Ф., перший заступник голови райдержадміністрації Плакся Ю.С., заступник голови райдержадміністрації Юрченко О.Б., начальник відділу житлово-комунального господарства Заріцька О.М., начальник відділу містобудування та архітектури Харитонюк Т.М., начальник відділу з питань захисту населення від наслідків Чонобильської катастрофи Курсуа О.О. 

3. Про стан охорони праці на території Броварського району.
 Відповідно ст.34 Закону України «Про охорону праці» Броварською райдержадміністрацією забезпечується постійний державний контроль за створенням на підприємствах, установах і в організаціях безпечних і нешкідливих умов праці, зниженням травматизму, професійної захворюваності, попередженню аварійності та поліпшенню роботи з питань охорони праці. 
 Спеціаліст з питань охорони праці управління соціального захисту населення Броварської райдержадміністрації постійно веде облік та аналіз випадків виробничого травматизму, причини та заходи по попередженню травматизму доводяться до керівників підприємств та організацій району, приймає участь у роботі комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Броварської райдержадміністрації. 
З метою підвищення знань працівників, робота яких пов’язана з організацією та безпосереднім проведенням робіт по транспортуванню, зберіганню, застосуванню, торгівлі пестицидами проведено семінар-навчання відповідальними особами управління Держпродспоживслужби в Броварському районі, державним фіто санітарним інспектором, відділу агропромислового розвитку Броварської районної державної адміністрації, управління соціального захисту населення Броварської райдержадміністрації. 
Спільно з комунальним закладом Броварської районної ради «Центр муніципального управління та розвитку місцевого самоврядування» проведено навчання та перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб відділу освіти Броварської районної державної адміністрації, керівників навчальних закладів Броварського району, підприємств та організацій Броварського району та м. Бровари. 
На виконання рішення Броварської районної комісії з питань ТЕБ та НС від 10 травня 2019 року «Про створення робочої групи щодо моніторингу місць масового відпочинку громадян на водних об’єктах, розташованих на території Броварського району» в складі робочої групи проведено моніторинг закладів відпочинку та оздоровлення з наданням безкоштовної консультаційно-методичної допомоги з питань безпечної життєдіяльності при проведенні літнього оздоровчого сезону. 
На виконання Указу Президента України від 18.08.2006 №685/2006 “Про день охорони праці”, згідно розпорядження голови Броварської райдержадміністрації “Про заходи щодо проведення в Броварському районі “Дня охорони праці”, з метою привернення уваги суспільства, органів державної влади, суб'єктів господарювання, громадських організацій до питань охорони праці на базі «Центру муніципального управління та розвитку місцевого самоврядування» Броварської районної ради був проведений “День охорони праці”. 
У І-півріччі року прийнято участь в роботі 2-х круглих столів, організованих Броварським відділенням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Київської області, з спеціалістами служб охорони праці підприємств Броварського регіону з високим рівнем травматизму і професійних захворювань, а також з метою підвищення знань нормативної документації з охорони праці. 
Для популяризації вимог законодавства з питань охорони праці та з метою запобігання виробничому травматизму керівникам підприємств малого і середнього бізнесу Броварського району надається консультативно-методична допомога з питань охорони праці спеціалістами управління соціального захисту населення Броварської райдержадміністрації. Для вирішення питань щодо організації та безпечного виконання робіт в рамках діючого законодавства управлінням соціального захисту населення проводиться щоденний прийом громадян з 8 до 17 години, за 6 місяців 2019 року консультативно-методична допомога з питань охорони праці була надана 23 посадовим особам та особам, відповідальним за охорону праці на підприємствах району. 
Управлінням соціального захисту населення ведеться робота по створенню нормативної бази з охорони праці і надається допомога підприємствам у створенні нормативної бази на місцях, спеціалістом з питань охорони праці проводиться робота по запровадженню системи управління охороною праці на підприємствах.

4. Про стан кадрової роботи в Броварській районній державній адміністрації за І півріччя 2019 року.
Кадрова робота у Броварській районній державній адміністрації ведеться відділом управління персоналом апарату адміністрації і спрямована на комплексне вирішення питань щодо її комплектування висококваліфікованими і компетентними працівниками. 
У своїй діяльності відділ управління персоналом керується Конституцією України, законами України «Про державну службу», «Про місцеві державні адміністрації», іншими законами України, постановами Верховної Ради України, указами та розпорядженнями Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Національного Агентства з питань державної служби України та інших центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями голів обласної та районної державних адміністрацій, а також Регламентом Броварської районної державної адміністрації. 
Всього по структурі Броварської районної державної адміністрації 126 штатних одиниць. На даний час працює 99 державних службовців. У декретній відпустці перебуває 10 працівників, з них 10 - державні службовці. Вакантних посад 8, з них 7 – державна служба. 
Протягом першого півріччя поточного року в райдержадміністрації було призначено 9 працівників, з них: 7 - державні службовці, 6 з яких призначені за результатами конкурсу; 1 – за переведенням. Звільнено – 9 працівників, з них 8 - державні службовці. 
   Кадровий потенціал Броварської районної державної адміністрації формують: 

  • апарат адміністрації в кількості 31 працівника; 
  • 2 управління (фінансів, соціального захисту населення) – 56 працівників; 
  • 7 відділів (агропромислового розвитку, економіки, освіти, культури, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури, реєстрації) – 24 працівників; 
  • 3 сектори (сектор фізичної культури, молоді та спорту, сектор з питань цивільного захисту, архівний) - 6 працівників; 
  • служба у справах дітей та сім’ї – 5 працівники; 
  • центр надання адміністративних послуг – 5 працівників. 

На виконання розпорядження Київської обласної державної адміністрації від 22 січня 2019 року № 15 «Про встановлення граничної чисел юності працівників структурних підрозділів Київської обласної державної адміністрації, районних державних адміністрації Київської області» та відповідно до розпорядження Броварської районної державної адміністрації від 22 лютого 2019 року № 49-к «Про упорядкування структури та встановлення граничної чисельності працівників структурних підрозділів Броварської районної державної адміністрації» було зменшено граничну чисельність працівників Броварської районної державної адміністрації на 1 одиницю шляхом скорочення посади головного спеціаліста відділу агропромислового розвитку Броварської районної державної адміністрації. Станом на сьогодні гранична чисельність працівників Броварської районної державної адміністрації складає 126 одиниць. 
Відповідно до ст. 13 Закону України «Про державну службу» та розділу VII Закону України «Про запобігання корупції» усі державні службовці апарату та структурних підрозділів райдержадміністрації подали декларацію осіб уповноважених на виконання функцій держави, або місцевого самоврядування та особи, які претендували на зайняття посади державного службовця щодо себе та членів своєї сім'ї за 2018 рік. Одна декларація подана невчасно по поважній причині (це довготривале лікування), про що було повідомлено Національне агентство з питань запобігання корупції. 
Працівники, які звільнялись у 2019 році подавали відповідну декларацію за період роботи з січня 2019 року до дати звільнення. 
На виконання Закону України «Про очищення влади» від 16 вересня 2014 року № 1682-VII, постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання реалізації Закону України «Про очищення влади» від 16 жовтня 2014 року № 563 із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року №167, розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації «Про проведення у Київській обласній державній адміністрації перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади» від 06 березня 2015 року та розпорядження голови Броварської районної державної адміністрації «Про проведення у Броварській районній державній адміністрації перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади» від 18 березня 2015 року № 117 відділом управління персоналом апарату Броварської районної державної адміністрації проводиться перевірка передбачена Законом України «Про очищення влади» для 4-ьох новопризначених державних службовців. 
Важливою складовою створення компетентного і професійного корпусу державних службовців, здатних ефективно та якісно виконувати завдання і функції держави, є системне навчання та підвищення кваліфікації державних службовців. 
За перше півріччя 2019 року підвищили кваліфікацію 23 державних службовці. 
На базі Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій при Київській облдержадміністрації у семінарах за професійною програмою взяли участь 9 державні службовці, а 14 - у тематичних семінарах. 
Один державний службовець є слухачем Національної академії державного управління при Президентові України (заочна форма навчання). А 1 державний службовець закінчив вечірню форму навчання та отримав диплом магістра державної служби 
Для омолодження кадрового потенціалу постійно проводиться робота з навчання молоді. Для випускників вищих навчальних закладів практикується проходження їх стажування в апараті районної державної адміністрації та її структурних підрозділах. 
 Проводиться моніторинг та контроль за виконанням Закону України „Про запобігання корупції”. 
Конкурс на зайняття вакантної посади державної служби проводиться відповідно до ст. 22 Закону України «Про державну службу» та Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246. 
Наказом виконуючого обов’язки керівника апарату Броварської районної державної адміністрації у лютому 2019 року затверджено новий склад конкурсної комісії для проведення конкурсів на зайняття вакантних посад державної служби категорії «Б», «В» Броварської районної державної адміністрації. 
Для якісного забезпечення проведення конкурсу діють затверджені Спеціальні вимоги до осіб, які претендують на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» і «В» на кожну штатну посаду державного службовця; ситуаційні завдання для посад категорії «Б». Під час проведення конкурсного відбору членами конкурсної комісії вивчаються загальні та спеціальні вимоги щодо освіти, досвіду роботи, знання законодавства, професійний рівень підготовки, вміння користуватися комп’ютерною технікою та офісним програмним забезпеченням, робота з людьми, вивчаються ділові та особистісні якості осіб, які претендують на зайняття посад державних службовців. 
Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців категорій «Б» і «В» та результати його проведення розміщуються на веб-сайті Броварської районної державної адміністрації та Національного агентства України з питань державної служби. 
На виконання статті 69 Закону України "Про державну службу" діє дисциплінарна комісія з розгляду дисциплінарних справ районної державної адміністрації. 
Особові справи державних службовців ведуться відповідно до Порядку ведення та зберігання особових справ державних службовців, затвердженого наказом Нацдержслужби від 22 березня 2016 року №64. 
 Заповнення трудових книжок ведеться згідно Інструкції по веденню трудових книжок. В трудових книжках зроблені записи про прийняття на роботу, прийняття присяги, присвоєння рангів, кадрових змін, які стосуються працівників. 
Присвоєння рангів державних службовців проводиться відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2016 року № 306 «Порядок присвоєння рангів державних службовців» та Закону України «Про державну службу». 
Службою управління персоналом адміністрації готуються довідки про стаж державної служби державних службовців, які подаються у відділ фінансово-господарського забезпечення апарату адміністрації. Ведуться списки державних службовців із зазначенням вислуги та присвоєння рангів. 
На відділ управління персоналом апарату адміністрації також покладені обов’язки ведення військового обліку військовозобов’язаних працівників. Станом на сьогодні їх – 8. В Броварському об’єднаному військовому комісаріаті на них оформлена особиста відстрочка від призову на військову службу на період мобілізації та воєнний час. 
Ведуться книги обліку державних службовців Броварської райдержадміністрації; обліку руху трудових книжок і вкладишів до них. 
В Броварській райдержадміністрації впроваджена ком’ютерна програма «Комплексна система автоматизації підприємства "IS-pro". 
Районною державною адміністрацією вживаються всі заходи щодо безумовного виконання вимог Закону України «Про державну службу» та удосконалення системи управління персоналом.

5. Про роботу КНП БРР «Броварський РЦПМСД» щодо забезпечення охорони здоров’я населення в Броварському районі за перше півріччя 2019 року. 

На виконання Указу Президента України від 12.03.2012 року №187/2012 «Про Національний план дій щодо впровадження Програм економічних реформ на 2010-2014 рр." «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», наказу МОЗ України від 01.02.2012 року № 69 «Про затвердження Плану виконання завдань щодо реалізації економічних реформ на 2010-2014 рр.», доручення голови Київської обласної державної адміністрації від 16.07.2012 року №82-7 «Про створення центрів первинної медико-санітарної допомоги як юридичної особи», рішення сесії Броварської районної ради від 25.04.2013 року № 458-25-VI, керуючись ст.43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Броварська районна рада Київської області 27.06.2013 року прийняла рішення про створення Броварського районного центру первинної медико-санітарної допомоги. 

З 01.01.2014 року почав працювати КЗ «Броварський районний центр первинної медико-санітарної допомоги (далі – Броварський РЦПМСД), згідно рішення Броварської районної ради від 26 жовтня 2017 року КЗ БРР Броварський РЦПМСД був перетворений в КНП БРР Броварський РЦПМСД. До його складу входить 31 структурний підрозділ, з них 19 медичних амбулаторій: Гоголівська, В.Димерська, Літківська, Требухівська, Бобрицька, Богданівська, Зазимська, Калинівська, Плосківська, Рожнівська, Шевченківська, Красилівська, Княжицька, Погребська, Пухівська, Русанівська, Руднянська, Світильнянська, Тарасівська; 12 фельдшерських пунктів: Квітневий, Жердівський, Зорянський, Літочківський, Кулажинський, Мокрецький, Підлісський, Рожівський, Залісський, Гребельківський, Михайлівський, Соболівський, Рожнівський. 
Згідно штатного розкладу в Броварському РЦПМСД- 295 штатні одиниці. 
З них – 56,5 лікарі: 

  •    Лікарі ЗПСМ – 28 фіз. осіб 
  •    Лікарі педіатри – 4 фіз.особи, 
  •    Лікарі невідкладної медичної допомоги – 1 фіз.особи. 

Середній медичний персонал – 85 фіз. осіб: 
Медичні сестри ЗПСМ – 40 фіз. осіб 
Фельдшера – 18 фіз.особи,    
Лаборанти – 4 фіз. осіб. 
Броварський РЦПМСД обслуговує - 72583 особи з них: 58550- доросле населення; 1826 - підлітки;12207- діти (з них до 1 року-589). 
За 6 місяців 2019 року народилося – 94 дитини, а померло – 461 осіб. Народжуваність по району на 1 000 чоловік населення складає - 1,3, смертність по району складає - 6,3 природній приріст по району: - 50 дитяча смертність – 3, материнська смертність - 0. 
Кількість відвідувань до лікарів становить 100 139 з них: 
   - з приводу захворювань – 76 143 
Кількість відвідувань лікарями хворих вдома –7 251. Кількість проведених аналізів – 103 617. 
Зроблено ЕКГ досліджень 4469. 
Проліковано на денному стаціонарі – 2608 чол. 
Проліковано на стаціонарі вдома – 379 чол. 
Кількість виїздів невідкладної медичної допомоги – 1351. 
Ведеться санітарно-просвітницька та профілактична робота серед населення Броварського району. 
Центр приймає участь в Урядовій програміц «Доступні ліки» . 
Укладено договір з 11 об’єктів господарювання (25 аптеками та аптечними пунктами) за програмою «Доступні ліки». До 01.04.2019 року, проводилось відшкодування лікарських засобів для лікування серцево-судинних захворювань, бронхіальної астми та цукрового діабету II типу, по надрукованим рецептам. Лікарями видано рецептів 6 568 шт., проведено відшкодування на суму 404 859,41 грн за I квартал 2019 року. З 01.01.2019 року проводиться виписка електронних рецептів для відшкодування вартості лікарських препаратів, за звітний період виписано 4671 рецепт. 
Проводився відпуск лікарських препаратів для людей, які потребують паліативного лікування, загальною сумою – 62 100,08. 
Також проводився відпуск рецептів на відшкодування лікарських засобів для людей, що мають стан після операції протезування клапанів серця за рецептами лікарів, вартість яких підлягає відшкодуванню відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1302 від 17.08.1998 «Про впорядкування безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними категоріями захворювань», а саме «Сінкумар» та «Варфарін», на суму 18 489,00 грн. 
До структурних підрозділів Центру було придбано товарів ( бланки, канцелярське приладдя, господарчі товари, вогнегасники, знаки безпеки спец одяг, катриджи для очистки води, холодильники, тепловентилятори, бензокоси, акумуляторні батареї, сейф, скрині для інструментів, вивіски, плакати) на загальну суму – 305 484,45грн. Використано коштів на придбання господарських товарів та канцелярії, на суму – 48 879,76 грн. Проведена закупівля медикаментів, дезинфікуючих засобів, перев’язувальних матеріалів, ростомірів, термометрів, реактивних тест смужок, отоскопів, переносних штативів, ліхтариків, ширм на суму 286 437,09грн. .На потреби по ремонту медичного обладнання, технічний огляд санітарних автомобілей, страхування спец транспорту, охорони приміщень, абонплати за телекомунікаційні послуги та Інтернет, програмного забезпечення, утилізацію медичних відходів, ремонт побутової техніки використано 229 694,86 грн. По програмі соціально-економічного розвитку Броварського району використано 566 000, 00грн, на ці коштми придбано :велосипеди 20 шт на суму 144 00.00; планшети 17 шт на суму 106 760, 00; аналізатори сечі 5 шт на суму 139 207, 00 грн 
Проблемні питання. 
1. Недостатня кількість сімейних лікарів. 
Шляхи вирішення: 
- доукомплектування центру персоналом відповідно до чинних штатних нормативів та прийняття програми місцевих стимулів для заохочення медичних працівників. 
2. Прийняття програми місцевих стимулів для заохочення медичних працівників. 

 6. Про виконання делегованих повноважень та роботу зі зверненнями громадян у виконкомі Погребської сільської ради.
Погребська сільська рада та її виконавчий комітет у своїй роботі по виконанню делегованих повноважень керується Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян», «Про місцеві державні адміністрації», Указом Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», іншими законодавчими актами та розпорядчими документами. 
Робота виконавчого комітету Погребської сільської ради проходить згідно плану роботи на 2019 рік, затвердженого рішенням виконкому від 20.12.2018 року за № 144. 
На території Погребської сільської ради проживає 2738 чол. В тому числі: громадян працездатного віку - 1842 чол. або 67,3 % від загального населення, пенсіонерів - 427 чол. або 15,6% від загального населення, дитяче населення - 469 чол. або 17,1% (від 0 до 18 років). З початку року було зареєстровано (прописано)_53_ нових жителів села, знято з реєстрації – 26 чол. 
Пільгова категорія населення, а саме: інваліди Великої Вітчизняної війни - 1 чол., учасники війни – 25 чол. діти війни – 123 чол., учасники бойових дій на території інших країн – 4 чол., ліквідатори наслідків катастрофи на ЧАЕС І та ІІ категорії – 18 чол., учасники АТО - 29 чол., багатодітних родин – 21, в яких підростають 68 дітей. 
На території нашого села проживає близько 30 громадян, які мають статус внутрішньо переміщених осіб. 3 дітей, відселених з зони АТО, відвідують дитсадок та забезпечені безкоштовним харчуванням. В школі навчається 4 учні з Донецької та Луганської областей. 
Належна увага приділяється соціальному захисту населення, особливо людям похилого віку та одиноким мешканцям. Так, з початку року за наданням субсидії на оплату житлово-комунальних послуг та електроенергію звернулось 60 сімей. 
З метою підтримки Збройних сил України, добровольчих формувань жителями села Погреби, школярами, батьками вихованців дитсадка, прихожанами церкви зібрана допомога у вигляді сільськогосподарської продукції, вітамінної та м’ясної консервації, чаю, кави, круп, олії, спецій та ін. За допомогою місцевих волонтерів всю зібрану допомогу відправлено в зону проведення операції об’єднаних сил. 
При виконкомі працюють три постійні комісії, а саме: 

  • комісія з питань бюджету, охорони здоров’я, освіти, культури та депутатської етики;
  • комісія з питань земельних ресурсів, соціального розвитку села та екології;
  • комісія з питань благоустрою села. 

Також при виконавчому комітеті працює адміністративна комісія. 
Станом на 01.07.2019 року на території сільської ради проводять свою діяльність близько 40 підприємств різних форм власності. Найбільшими платниками податків до місцевого бюджету є: ТОВ «Манго-груп», ТОВ «АВАНТАЖ-7», ТОВ ПКП «Укрпелетекспорт», «АКВАРОДОС» , ТОВ «ФОРА» та інш. 
В 2019 році завершені роботи по розширенню меж Погребської сільської ради , відповідно до якого площа населеного пункту збільшилася з 1 126,1 га до 2 499,4 га. 
11 років приймає вихованців Комунальний дитячий навчальний заклад (ясла – садок) «Лісова пісня». Життєдіяльність дитячого закладу забезпечує 34 працівники. Бажаючих відвідувати дитсадок - 126 діток. В середньому відвідування закладу складає 70 чол. 
В Погребській загальноосвітній школі навчається 312 учнів, навчання яких забезпечує 24 педагоги. 
21 червня 2019 року рішенням 69 позачергової сесії 7 скликання припинено юридичну особу «Комунальний дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) «Лісова пісня» Погребської сільської ради Броварського району Київської області» шляхом приєднання до Погребського навчально-виховного об’єднання Броварського району Київської області. На даний час відбувається процедура створення навчально виховного об’єднання. 
Медичне обслуговування населення здійснює Погребська амбулаторія загальної практики сімейної медицини Броварського районного центру первинної медико-санітарної допомоги Київської області, яку відвідує в середньому 42 чоловік на день. Мешканців обслуговують 1 лікар, 1 фельдшер, та 1 медична сестра. Учасники бойових дій, постраждалі внаслідок Чорнобильської катастрофи, перебуваючи на диспансерному обліку, один раз на рік проходять поглиблений медичний огляд, а також забезпечуються, згідно переліку, затвердженого Міністерством охорони здоров'я, безоплатними ліками. Особливий медичний нагляд ведеться за дітьми до року та групою ризику. 
Будинок культури с. Погреби перебуває у приватній власності фізичної особи і фактично не функціонує за цільовим призначенням. 
І хоча в селі фактично відсутній Будинок культури, культурно-масові заходи для жителів села проводяться регулярно (вечорниці, колядки, щедрівки, щороку відзначається День села, День людей похилого віку, 8 Березня, День Конституції України, День захисту дітей та ін.) - за участю ансамблю народної пісні «Берегиня», молодого колективу «Рута», школярів та сільських народних талантів. 
На території сільської ради працює 17 магазинів. В кінці 2017 року розпочав свою роботу маркет «Фора», який забезпечує жителів села свіжими та якісними продуктами харчування та товарами широкого вжитку, а також забезпечив робочими місцями жителів села. в 2018 році розпочала роботу приватна стоматологічна клініка. 
Крім того, на території села працює 9 закладів громадського харчування (кафе-ресторанів), чотири АЗС, СТО, шиномонтаж, аптечний кіоск, перукарня, майстерня по ремонту взуття. 
Виконком сільської ради та депутатські комісії постійно контролюють роботу підприємств торгівлі та побуту по дотриманню законодавчих актів, прав споживачів. 
З початку 2019 року виконкомом сільської ради було проведено 6 засідань, прийнято 86 рішень. На засіданнях виконкому розглядалися заплановані питання, що стосуються регламенту, плану роботи виконавчого комітету, розгляду звернень громадян по напрямках: 

  • присвоює поштову адресу на новозбудовані житлові будинки та земельні ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд;
  • встановлює розмір пайової участі у розвитку інфраструктури села;
  • надає дозволи на проведення сезонної роздрібної торгівлі та погоджує графіки роботи закладів торгівлі та інше. 

Крім того, на засіданнях виконкому розглядалися розпорядження та доручення голови Броварської райдержадміністрації, які потребували прийняття заходів на їх виконання. 
За звітний період виконкомом сільської ради видано 650 довідок різного характеру, сільським головою на особистому прийомі прийнято – 32 громадяни, надійшло письмових звернень від громадян – 255, вхідних листів- 443, підготовлено вихідних документів - 127. 
На виконання Програми соціально-економічного, культурного і духовного розвитку за І півріччя 2019 року сільською радою використовувались кошти на: 

  • сплату за вуличне освітлення – 52,5 тис.грн.;
  • вивіз побутового сміття – 155,7 тис.грн.; 
  • на поточний ремонт доріг – 400,0 тис.грн.;
  • капітальний ремонт доріг – 2958,1 тис.грн., 
  • ремонт підвальних приміщень Погребської ЗОШ- 1309,8 тис.грн. та інше. 

Транспортне обслуговування надається маршрутними автобусами, які забезпечують доставку громадян до міста Києва. Це рейси №320 Київ-Погреби та № 700. Також, через село Погреби проходить маршрут №3251 Київ - Пухівка. 
Село повністю газифіковане та телефонізоване. 
Сільською радою відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» здійснюється оприлюднення Плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів сільської ради на відповідні роки, проектів регуляторних актів та аналізу їх регуляторного впливу на власному сайті (http://www. rada-pogreby.com.ua). 


Відповідно до ст. 22 Закону України «Про звернення громадян», особистий прийом громадян сільським головою, секретарем, спеціалістом з надання субсидій, спеціалістом з виконання повноважень землевпорядника проводиться в своїх кабінетах. Сільський голова проводить прийом щосереди з 09.00 до 16.00 години, секретар та землевпорядник проводять прийом з понеділка по п’ятницю з 09.00 до 17.00 години, обідня перерва з 13.00 до 14.00 години. 
Графік роботи апарату виконкому сільської ради затверджений розпорядженням сільського голови та доведений до відома населення через дошки оголошень та висвітлений на сайті сільської ради. Сільським головою ведеться журнал особистого прийому громадян. 
В порівнянні з минулим роком кількість звернень громадян до виконкому сільської ради зменшилась.           Актуальними залишаються земельні питання. 
Всі звернення громадян розглядаються у встановлений законом термін на засіданнях виконкому та на пленарних засіданнях сесій сільської ради, на яких приймаються відповідні рішення, на письмові звернення надаються письмові відповіді. 
Питання про стан роботи зі зверненнями громадян розглядається 4 рази в рік на засіданні виконкому. 
Реєстрація звернень громадян в сільській раді ведеться окремо від інших видів діловодства в журналі встановленої форми, в якому є відмітки про виконання, журнал прошнурований, пронумерований і скріплений печаткою. Ведення діловодства та робота із зверненнями громадян згідно посадової інструкції покладено на землевпорядника сільської ради та секретаря. 
В галузі оборонної роботи згідно ст. 36 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» ведеться облік військовозобов’язаних. На території Погребської сільської ради на військовому обліку перебуває 361 громадян. Постійно проводиться робота по сприянню організації призову жителів села на строкову службу та проведення мобілізації. До відома населення, а також до підприємств, організацій та установ всіх форм власності доводиться наказ військового комісара про призов на строкову службу. 
В результаті військових дій, які розгорнулися на сході України, було мобілізовано на військову службу всього 29 осіб. Зараз на сході країни перебуває 1 чол. 
З 04 квітня 2016 року в сільській раді працює спеціаліст з реєстрації місця проживання громадян. Станом на 01.07.2019 року на території Погребської сільської ради зареєструвалося – 53 громадяни, а знялося з реєстрації – 26 громадян. Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сільською радою виконуються делеговані повноваження, вказані в статтях 27, 28, 30, 35
Проблемними питаннями с. Погреби є: 

  • будівництво будинку культури; 
  • вирішення питання продовження капітального ремонту приміщення школи; 
  • незадовільний стан асфальтового покриття центральних вулиць села: Єдності, Світанкова, Гагаріна, які знаходяться у підпорядкуванні Служби автомобільних доріг Київської області; 
  • газифікація та електрифікація нових житлових масивів; 
  • будівництво електропідстанції 110 кВт.